Langsigtet værdi gennem det optimale salgssetup​

splitter-blue

​Vi tilbyder et udvalg af salgskanaler, og vores ekspertise er at sammensætte en skræddersyet løsning og hjælpe dig til at opnå en økonomisk bæredygtig løsning for dit brand. Sammen afdækker vi dine behov og vores erfarne team vil sørge for at løfte dit brand til nye højder.​

Salgsstyrker​

splitter-blue

Står du som mange andre virksomheder i et dilemma, og skal beslutte hvorvidt det er bedst at outsource eller holde salg in-house, er vores team til rådighed med rådgivning og vejledning.

Vi tager dig i hånden gennem hele processen, og sammen afklarer vi hvilke opgaver et salesforce skal løse for dig og hvordan vi bedst skruer det sammen med eventuelle andre services.

Du får:

  • Den rette rådgivning tilpasset dit brand
  • Værdiskabende salg, der sikrer den gode relation i butik og på kædekontor
  • Håndtering af salg og opfølgning på markedsføringstiltag i butikkerne
  • Tæt dialog og sparring
  • Sikkerhed for at aftaler bliver overholdt i de enkelte butikker

Telesalg​

splitter-blue

Med telesalg kan du kostoptimere og lave en hurtig og målrettet indsats som sikrer et salgsboost for dit brand.

Vi tager direkte kontakt til dine kunder med fokus på at sælge dit produkt eller for at sætte en aftale op med en kørende konsulent. Vi arbejder med B2B-salg, opsøgende salg og mersalg. Herigennem får du en dedikeret og målrettet indsats, der udnytter det fulde potentiale for dine brands og øger dit
samlede salg og kundereach.

Dine kunder oplever gennem telesag fuld awareness og service, samtidig med at dit brand opnår fuld effekt af jeres indsatser på tværs. Vi har solide resultater med høj hitrate i porteføljen for flere af vores eksisterende kunder, som vi har skabt gennem kontinuerlig ad-on opfølgning på de fysiske butiksbesøg.

Raids​

splitter-blue

Gennem raids tilbyder vi en målrettet indsats for dit brand. En indsats, der skaber kendskab og understøtter dine kampagner via salg på flere forskellige kanaler samtidigt.

Vi eksekverer allerede raids for nye og eksisterende kunder flere gange årligt – og med vores høje hitrate og resultatorienterede tilgang, sikrer vi dit brand øget awarenes og salg.​

Webshop​

splitter-blue

Med udgangspunkt i dit brands eksisterende identitet, gør vi det nemt og brugervenligt for B2B-kunden løbende at afgive bestillingsordrer direkte hos jer. Løsningen her bidrager til at sikre et kontinuerligt vareflow og

effektivisere din salgsindsats.

Fordele ved en B2B-webshop:

  • Minimerer ressourceforbrug
  • Mulighed for at lægge ordrer døgnet rundt
  • Kundespecifikt varesortiment
  • Differentierede handelsbetingelser og rabataftaler
  • Foretage genkøb
  • Favoritlister
  • Se tidligere ordrer

Mange B2B-virksomheder undervurderer effekten af websalg og dets positive påvirkning på den samlede kundeoplevelse. Med vores løsning er vi med til at generere et kontinuerligt salg til dit brand.

Mobilt salg​

splitter-blue

Vil du sikre dit brand en unik eksponering og mulighed for salg på alternative locations, har vi flere forskellige salgsvogne, som vi kan customize til dit brand.

Vores erfarne team står for hele set-up’et omkring salgsvognen; alt fra grafik, bemanding, salgstilladelser til endeligt salg, og du opnår både stor brand awareness og salg direkte til målgruppen.

Så går du med et ønske om at folde dit brand ud i nye rammer, finder vi sammen den salgsvogn, som komplementerer dit brand bedst.​

Merch​

splitter-blue

Vi agerer løbende salgskonsulentens højre hånd ude i butikkerne, hvor vi med et fleksibelt setup assisterer hvor og når der er brug for det. Vores erfarne mercherkorps frigiver dyrebar tid hos salgskonsulenten

– tid, der nu kan bruges til at fokusere endnu mere på selve salget.

Vær til stede i købsøjeblikket

Dit produkt skal ende i forbrugernes indkøbsvogn. Her handler det om at gøre en forskel i købssituationen.

Merchere sørger for, at dine produkter er tilgængelige på hylderne i købsøjeblikket.

Vi benytter altid Appbaserede rapporteringsværktøjer, så du er sikret en transparent og
overskuelig afrapportering, der er tilpasset dine behov.​

​Godthåbsvej 79 - 8660 Skanderborg

8793 0303
CVR: 31620899